رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«ژن خوک» جدیدترین ساخته سعید سهیلی نمایش خود را به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز از یکشنبه ۲۶ اسفند ماه آغاز خواهد کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «ژن خوک»، همزمان با نزدیک شدن به شروع نمایش فیلم «ژن خوک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی در سینماهای […]

«ژن خوک» جدیدترین ساخته سعید سهیلی نمایش خود را به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز از یکشنبه ۲۶ اسفند ماه آغاز خواهد کرد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «ژن خوک»، همزمان با نزدیک شدن به شروع نمایش فیلم «ژن خوک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی در سینماهای کشور اولین تیزر این فیلم منتشر شد.

سعید سهیلی پیش از این تجربه ساخت فیلم‌های اعتراضی بسیاری را در کارنامه خود داشته و به نظر می‌رسد این بار هم با «ژن خوک» به سراغ یکی دیگر از معضلات جامعه امروز رفته و آن را به نقد کشیده است.
چند روز پیش محسن چاوشی با انتشار پستی در اینستاگرام خود از آماده کردن قطعه‌ای برای «ژن خوک» خبر داد و باعث شد رسانه‌ها از بازگشت این خواننده پرطرفدار به سینما یاد کنند.
«گشت ۲» سهیلی نوروز ۹۶ در سینماهای کشور به روی پرده رفت که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و حتی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران دست یافت.
رضا کیشمیش و عماد گربه شخصیت‌های اصلی «ژن خوک» هستند که هادی حجازی فر و سینا مهراد نقش آنها را ایفا می‌کنند.
همچنین نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، علی رحیمی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم ‌پور دیگر بازیگران «ژن خوک» هستند.
ساخت تیزر: مرجان علیزاده

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار