رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مسعود کشمیری از جمله نیروهای سازمان منافقین بود که با نفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد. مستند «نفوذی» به بازخوانی بخش‌هایی از زندگی این فرد پرداخته است. جواد موگویی کارگردان مستند «نفوذی» معتقد است: درباره سوژه این […]

مسعود کشمیری از جمله نیروهای سازمان منافقین بود که با نفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد. مستند «نفوذی» به بازخوانی بخش‌هایی از زندگی این فرد پرداخته است.

جواد موگویی کارگردان مستند «نفوذی» معتقد است: درباره سوژه این مستند یعنی مسعود کشمیری اطلاعات آرشیوی بسیار کمی وجود دارد به‌شکلی که از او فقط دوعکس ۴*۳ در آرشیوها وجود دارد که یکی که مربوط به قبل از انقلاب و یکی هم مربوط به بعد از انقلاب است؛ حتی از او یک کپی شناسنامه هم میان اسناد موجود وجود ندارد.

عوامل تولید مستند نفوذی عبارتند از: کارگردان: جواد موگویی، تأمین‌کننده: بنیاد روایت فتح، تدوینگر: محمدحسین امامی، بازیگران: افشین ایمانی، سیدعلی رضازاده، سجاد خراسانی، فرشاد داداشی، محمد بختیاری، مجید پناهی، یدالله لرستانی، حمید قاسم‌پور و نویسنده: جواد موگویی.

علاقه­‌مندان برای خرید و تماشای این مستند می­‌توانند به سایت‌های فروش فیلم و مستند و سینما مارکت مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار