رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سعید خانی مدیرعامل شرکت «خانه فیلم» عنوان کرد که «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی به دلیل انجام برخی اصلاحات و کارهای فنی از روز یکشنبه روی پرده می‌رود. سعید خانی مدیر شرکت پخش خانه فیلم درباره جدیدترین فعالیت‌های این شرکت عنوان کرد: در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات اکران فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به […]

سعید خانی مدیرعامل شرکت «خانه فیلم» عنوان کرد که «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی به دلیل انجام برخی اصلاحات و کارهای فنی از روز یکشنبه روی پرده می‌رود.

سعید خانی مدیر شرکت پخش خانه فیلم درباره جدیدترین فعالیت‌های این شرکت عنوان کرد: در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات اکران فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی هستیم تا فیلم از روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه در سینماها اکران شود دلیل تأخیر یک روزه اکران فیلم هم این است که باید برخی اصلاحات و کارهای فنی را روی «متری شیش و نیم» انجام دهیم از همین رو فیلم از یکشنبه به سینماها می‌رسد.

خانی با بیان اینکه در حال آماده‌سازی مواد تبلیغی و تبلیغات گسترده محیطی هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه تلویزیون هم حمایت بسیار زیادی از فیلم کرده و آن را بسیار دوست داشته، قرار است حمایت گسترده‌ای از فیلم انجام دهد و تعداد بیشتری از سایر فیلم‌ها، تیزرهای رایگان در اختیار ما قرار دهد البته این به معنای این نیست که ما در ازای واگذاری رایت فیلم تیزر رایگان در اختیار گرفته باشیم به همین دلیل درباره واگذاری رایت «متریشیش و نیم» در حال مذاکره هستیم و آن را به‌صورت رایگان نمی‌دهیم. از سوی دیگر یک کمپین تبلیغاتی هم برای این فیلم راه اندازی کردیم و بر همین اساس از فردا شب بیلبوردهای این اثر در سطح شهر به نمایش درمی آید.

وی افزود: «متری شیش و نیم» به دلیل پتانسیل‌هایش، حامی‌های زیادی پیدا کرده است و از طریق همین حامی‌ها، بیلبوردهای زیادی دریافت کرده‌ایم اما شهرداری تا حالا حمایتی از فیلم نکرده و هیچ بیلبورد رایگانی در اختیار ما نگذاشته است با این وجود فردا شب تعداد وسیعی از بیلبوردهای این فیلم در سطح شهر به نمایش درمی آید.

خانی با بیان اینکه «متری شیش و نیم» پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی ایران می‌شود، توضیح داد: سعید روستایی، جمال ساداتیان تهیه‌کننده این فیلم و عوامل این اثر از استانداردهایی برخوردار هستند که باعث می‌شوند مردم بعد از مدت‌ها به معنی واقعی سینما را در «متریشیش و نیم» ببینند.

مدیر شرکت خانه فیلم ضمن بیان این مطلب که نیروی انتظامی هم تعامل خوبی با آنها کرده و به آنها کمک زیادی رسانده است، درباره دیگر فعالیت‌های این شرکت پخش مطرح کرد: در نظر داریم بعد از اکران «متری شیش و نیم»، «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی و «لابیرنت» ساخته امیرحسین ترابی و با بازی شهاب حسینی را به نمایش بگذاریم اما این روزها با توجه به درخواست بالای سینماها برای اکران «متری شیش و نیم» بیشتر تمرکزمان روی اکران این اثر است.

اکران فیلم‌های نوروز ۹۸ بنابر اعلام شورای صنفی نمایش از فردا شنبه ۲۵ اسفندماه در ۷ سرگروه سینمایی آغاز می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار