رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه؛ در حالی که قرار است جشنواره جهانی فیلم فجر از بیست و نهم فروردین ماه رسماً در پردیس چارسو، فلسطین و فارابی آغاز شود؛ جدول کامل پخش فیلم‌های این جشنواره به  منتشر می‌کند. همچنین هم اکنون فروش اینترنتی بلیط های این جشنواره از سایت سینماتیکت نیز آغاز شده است. جدول نمایش‌ فیلم […]

به گزارش سینماخانه؛ در حالی که قرار است جشنواره جهانی فیلم فجر از بیست و نهم فروردین ماه رسماً در پردیس چارسو، فلسطین و فارابی آغاز شود؛ جدول کامل پخش فیلم‌های این جشنواره به  منتشر می‌کند. همچنین هم اکنون فروش اینترنتی بلیط های این جشنواره از سایت سینماتیکت نیز آغاز شده است.

جدول نمایش‌ فیلم های سی‌ و‌ هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را از اینجا دانلود نمایید.

همچنین بنا به گفته کیوان کثیریان مدیر رسانه و ارتباطات سی‌ و‌ هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ در این دوره از جشنواره هر روز ساعت ۱۱:۳۰ صبح سالن ۶ پردیس سینمایی چارسو ویژه اهالی رسانه و اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره است و منتخبی از بهترین آثار حاضر در جشنواره را نمایش می‌دهد و هر روز ساعت ۱۴ در سالن شماره ۴ پردیس چارسو سانس ویژه اهالی رسانه برای نمایش فیلم‌های ایرانی در نظر گرفته شده است.

کثیریان بیان کرد: در این دو سانس تمامی خبرنگاران و منتقدانی که کارت اهالی رسانه را در دست دارند می‌توانند وارد سالن‌های نمایش شوند و برای استفاده از سایر سانس‌ها و سالن‌ها باید با کارت ویژه اهالی رسانه صرفاً از طریق دستگاه‌هایی که در پردیس چارسو مستقر شده برای رزرو بلیت به صورت رایگان اقدام کنند و رزرو اینترنتی برای خبرنگاران پیش بینی نشده است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار