رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پولاد کیمیایی به همراه ستاره اسکندری راهی آی فیلم انگلیسی شدند   مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و نقش آفرینی پولاد کیمیایی، ستاره اسکندری و دانیال حکیمی، از سه شنبه ۲۷ فروردین، با دوبله انگلیسی، روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی می‌رود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه «مرگ […]

پولاد کیمیایی به همراه ستاره اسکندری راهی آی فیلم انگلیسی شدند

 

مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و نقش آفرینی پولاد کیمیایی، ستاره اسکندری و دانیال حکیمی، از سه شنبه ۲۷ فروردین، با دوبله انگلیسی، روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی می‌رود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه «مرگ تدریجی یک رویا» نخستین سریال فریدون جیرانی بود که در سال ۱۳۸۷ از شبکه دو سیما پخش شده و قرار است در جدول پخش کانال انگلیسی آی فیلم قرار بگیرد.

داستان سریال «مرگ تدریجی یک رویا» درباره نویسنده‌ای جوان به نام مارال عظیمی است که با نوشتن یک رمان معروف می‌شود و تأثیر زیادی بر زندگی وی می‌گذارد و با وسوسه‌های خواهرش ( با بازی ستاره اسکندری) و یک منتقد ادبی، از همسرش حامد یزدان پناه (با بازی دانیال حکیمی) جداشده و به ترکیه می‌رود و در آنجا اتفاقاتی برای او می افتد.

ستاره اسکندری، پولاد کیمیایی، دانیال حکیمی، سامیه لک، مائده طهماسبی، فریده سپاه منصور، هوشنگ توکلی، آشا محرابی و ناصر طهماسب در این مجموعه تلویزیونی حضور دارند.

«مرگ تدریجی یک رویا» با دوبله انگلیسی، هرشب ساعت ۲۲:۰۰ به‌وقت GMT۰۱:۳۰ به‌وقت تهران روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ به‌وقت GMT خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار