رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه 29 فروردین 1398 - 16:56
  • کد خبر : 35778
  • تئاتر
  • چاپ خبر : دزد واقعی در تماشاخانه شانو معرفی می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ نمایش “دزد واقعی کیه؟؟” اولین اثر نمایشی محمد محب الهی در مقام کارگردان و به تهیه کنندگی سمانه نظری است. علی شیری نویسنده این اثر با برداشتی آزاد از نمایشنامه ” همه ی دزدها که دزد نیستند” از داریوفو، با خلق یک کمدی اجتماعی به نقد […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ نمایش “دزد واقعی کیه؟؟” اولین اثر نمایشی محمد محب الهی در مقام کارگردان و به تهیه کنندگی سمانه نظری است.
علی شیری نویسنده این اثر با برداشتی آزاد از نمایشنامه ” همه ی دزدها که دزد نیستند” از داریوفو، با خلق یک کمدی اجتماعی به نقد و بررسی مسائل و مشکلات کنونی جامعه پرداخته است.

این نمایش با بازی میثم محب الهی، امید رهبر، محمد مهدی غروی، مریم آهنگری، پانیز تاج بخت، علی پیله ور، پریناز بابایی، محمد عبدالهی، امین رضوی، مهرداد حسین زاده و مصطفی شویکلو از ۲۸ فروردین ماه الی ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در تماشاخانه شانو واقع در خیابان وصال شیرازی، تقاطع خیابان طالقانی،کوچه ی فرهنگی(بهنام)، پلاک ۳ به روی صحنه می رود.

محمد جواد بشارت مشاور کارگردان، فاطمه حسن زاده سرپرست گروه کارگردانی و منشی صحنه،
مبینا علیپور، مهرنوش باری منفرد، محمد جواد آقایی دستیاران کارگردان، هاله قاضی طراح صحنه، مسعود غلامیان مدیر صحنه،مصطفی شویکلو و مهرداد حسین زاده دستیاران صحنه این نمایش هستند.
از دیگر عوامل این اثر می توان محمد محب الهی طراح لباس، اسما قاسمی و نادیا قاسمی دستیاران لباس، سمانه نظری طراح گریم، محمد شایان طهماسب پور طراح نور،فاطمه ایمانی گرافیست و عکاسان محیا پزشکیان، معصومه حسن زاده و فاطمه عابدینی را نام برد.
نگار امیری مدیریت روابط عمومی و تبلیغات رسانه نمایش “دزد واقعی کیه؟” را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار