رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ در حالیکه هنوز یک روز هم از انتشار قسمت اول سریال کمدی «سال‌های دور از خانه» نگذشته است، استقبال از این مجموعه نمایش خانگی بسیار خوب بوده است. از اولین ساعات پخش مجموعه، واکنشهای جالبی نسبت به صحنه‌های کمدی و خانوادگی این سریال در شبکه‌های اجتماعی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ در حالیکه هنوز یک روز هم از انتشار قسمت اول سریال کمدی «سال‌های دور از خانه» نگذشته است، استقبال از این مجموعه نمایش خانگی بسیار خوب بوده است.

از اولین ساعات پخش مجموعه، واکنشهای جالبی نسبت به صحنه‌های کمدی و خانوادگی این سریال در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود؛ این استقبال به حدی بود که در همان ساعات ابتدایی توزیع این سریال به یکی از ترندهای سرچ گوگل تبدیل شد، به ویژه آنکه خانوادگی بودن این کمدی توسط مخاطبان با استقبال بسیار خوب و بیش از تصوری روبرو شده است.

همچنین امکان تماشای سالهای دور از خانه بدون تماشای شاهگوش یکی دیگر از پرتعدادترین سوالات مخاطبان است. «سال‌های دور از خانه» طوری طراحی شده است که مخاطبان بدون تماشای «شاهگوش» نیز از دیدن بخش‌های کمدی آن لذت ببرند.

داستان «سال‌های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی از ۱۵۱۲روز بعد از ماجراهای  خنجری و  زهره در سریال  شاهگوش آغاز می‌شود.

احمد مهرانفر (در نقش خنجری)، هادی کاظمی (در نقش زهره)، آزیتا حاجیان، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، علیرضا استادی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، با هنرمندی زنده‌یاد حسین محب اهری و میرطاهر مظلومی، با حضور علی اوجی و امیر نوری و با معرفی احسان کریمی بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند که توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد توزیع می‌شود.

* شنبه‌ها ساعت ۸صبح: توزیع نسخه فیزیکی در مراکز عرضه محصولات فرهنگی

*جمعه‌ها ساعت ۹شب: تماشای آنلاین و دانلود قانونی از سایت و اپلیکیشن نماوا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار