رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

در ادامه برنامه فیلمنامه و نمایشنامه خوانی در «گذر سینما» سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ستاره اسکندری فیلمنامه «به همین سادگی» را می‌خواند. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری «گذر سینما»، سه‌شنبه سوم اردیبهشت‌ماه و در ششمین شب از سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ستاره اسکندری به خیابان برادران مظفر می‌آید. اسکندری فیلمنامه […]

در ادامه برنامه فیلمنامه و نمایشنامه خوانی در «گذر سینما» سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ستاره اسکندری فیلمنامه «به همین سادگی» را می‌خواند.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری «گذر سینما»، سه‌شنبه سوم اردیبهشت‌ماه و در ششمین شب از سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ستاره اسکندری به خیابان برادران مظفر می‌آید.

اسکندری فیلمنامه «به همین سادگی» را انتخاب کرده است و بخش‌ّ‌هایی از آن‌ را با همراهی وحید قاسمی مدیر رویدادهای شهری جشنواره می خواند.

«به همین سادگی» داستان یک روز از زندگی زنی خانه‌دار به اسم طاهره است که نقش او را هنگامه قاضیانی ایفا می‌کند؛ یک همسر و مادر که روزش با نگرانی برای مشکلات فرزندانش می‌گذرد و هیچ‌کس خستگی، غم و تنهایی‌اش را نمی‌بیند. وقتی می‌خواهد از این روزمرگی‌ها دور شود و آرام بگیرد، می‌فهمد تنهایی‌ش بیش از چیزی است که می‌دانسته…

فیلمنامه را شادمهر راستین و رضا میرکریمی نوشته‌اند و «به همین سادگی» با کارگردانی میرکریمی عنوان بهترین فیلم بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را به دست آورد.

علاقه‌مندان سینما می‌توانند سه‌شنبه شب ساعت ۲۰ بخش‌هایی از فیلمنامه این اثر را با صدا و اجرای ستاره اسکندری و وحید قاسمی در «گذر سینما» بشنوند.

«گذر سینما» در خیابان برادران مظفر، ضلع شرقی سینما فلسطین در تمام شب‌های جشنواره از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایش رایگان فیلم در فضای باز، پذیرای عموم مردم است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار