رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

علی نصیریان در حاشیه بازدید از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با مرور خاطراتش از بازی در فیلم «گاو»، رفتن دوستان و همبازیانش را دردناک خواند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که برای تماشای […]

علی نصیریان در حاشیه بازدید از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با مرور خاطراتش از بازی در فیلم «گاو»، رفتن دوستان و همبازیانش را دردناک خواند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که برای تماشای فیلم پشت‌صحنه و انتخاب بازیگران فیلم «گاو» به پردیس سینمایی چارسو آمده بود، درباره بخش «فیلم های کلاسیک مرمت شده» در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: این اتفاق بسیار بزرگ و خوبی است که به همت جشنواره جهانی فیلم فجر رقم می خورد زیرا باعث حفظ فیلم ها می شود و آن ها را با کیفیتی بهتر قابل دیدن می کند.

وی تاکید کرد: این فیلم ها یادگارهای تاریخ سینمای ما هستند و باید در حفظ و بازنمایی آنها کوشید.

این بازیگر پیشکسوت در بخش دیگر صحبت هایش نارضایتی خود را از نامگذاری خیابانی به نامش در تهران ابراز کرد و تصریح کرد: این کار را دوست ندارم زیرا در آن خودنمایی و ریاکاری وجود دارد و من علاقه ای به این امر ندارم.

نصیریان از همبازیان گذشته اش که دیگر در قید حیات نیستند یاد کرد و گفت: رفتن آن ها برای من بسیار غم انگیز است، خانم ها صفوی و شهابی، آقایان بهجت، مشایخی، انتظامی و… هنرمندان بزرگی بودند که از میان ما رفتند.

نصیریان در پایان با اشاره به خاطره ای از ایفای نقش در فیلم «گاو» گفت: در جلسات گریم خیلی گفتگو داشتیم که چه کار کنیم تا صورت هایمان آفتاب سوخته شود و در نهایت از من و انتظامی و مشایخی خواستند که به بندر انزلی برویم و آفتاب بگیریم!

عزت الله رمضانی فر دیگر بازیگر فیلم «گاو» در ادامه صحبت های علی نصیریان بیان کرد: البته آقای انتظامی نیامدند و گفتند می خواهند در حس و حال نقش شان باقی بمانند.

رضا کیانیان رییس کاخ جشنواره نیز خطاب به علی نصیریان گفت: جالب است در تست های فیلم پشت صحنه و انتخاب بازیگر «گاو» دو نفر هستند که چهره شان شبیه  چهره امروزشان است؛ یکی از آن ها شما هستید و دیگری آقای انتظامی که انگار از کودکی همین چهره را داشته اید.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار