رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه با برگزاری مراسمی به کار خود پایان می‌دهد که این برنامه به صورت زنده در «گذر سینما» پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری «گذر سینما»، مراسم اختتامیه  سی‌و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ پنجشنبه ۵ […]

سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه با برگزاری مراسمی به کار خود پایان می‌دهد که این برنامه به صورت زنده در «گذر سینما» پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری «گذر سینما»، مراسم اختتامیه  سی‌و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ پنجشنبه ۵ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می شود که این برنامه به ‌صورت زنده و همزمان در «گذر سینما» نمایش داده می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در خیابان برادران مظفر آن‌ را پیگیری کنند.

به ‌دلیل پخش این برنامه، امروز نشست فیلمنامه خوانی و کنسرت موسیقی در «گذرسینما» برگزار نمی شود و این گذر پیش و پس از مراسم اختتامیه با پخش دو سانس فیلم به‌ صورت رایگان پذیرای شهروندان است.

«گذر سینما» واقع  در خیابان برادران مظفر، ضلع شرقی سینما فلسطین در تمام شب‌های جشنواره از ساعت ۱۷ تا ۲۴ با برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایش رایگان فیلم در فضای باز، پذیرای عموم مردم است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com  و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار