رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

پنل صلح در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت در گذر اجتماعات پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مکان و زمان برگزاری پنل صلح در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که قرار […]

پنل صلح در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت در گذر اجتماعات پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مکان و زمان برگزاری پنل صلح در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که قرار بود روز پنج شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۱ در موزه صلح برگزار شود، به ساعت ۱۶ در گذر اجتماعات پردیس سینمایی چارسو تغییر کرد.

پنل صلح با حضور هیئت برگزارکننده جشنواره هنر برای صلح تهران و بنیاد MOCT (شرکت فعال در حوزه کمک‌رسانی دارویی) و همچنین کارگردانان و داوران بخش بین‌الادیان سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می شود.

هدف این پنل تبادل نظر در مورد چگونگی رسیدن به صلحی پایدار است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار