هنرمندان
کد خبر : 36391
پنجشنبه - 12 اردیبهشت 1398 - 07:38

پرونده مهناز افشار به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون چند روز پیش به‌ خاطر بازنشر عکس و ادعاهایی که به نقل از این طلبه مازندرانی در فضای مجازی منتشر شده بود ، جنجال ایجاد کرد و مورد پیگیری قضایی قرار گرفت.
سید یونس حسینی عالمی روز چهارشنبه افزود: با هماهنگی های صورت گرفته ، خانم افشار باید برای توضیحات لازم و تکمیل پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران مراجعه کند.
وی گفت : اتهام خانم افشار در این پرونده تشویش اذهان عمومی از طریق توئیتی است که بر یک ادعا همراه با عکس این طلبه مازندرانی منتشر کرده بود.
سیدغفار دریاباری که تا پیش از این یک طلبه ناشناخته در مازندران بود پس از انتشار عکسش به همراه اتهامی که متوجه وی شد بر سر زبان ها افتاد.
این طلبه مازندرانی پیش از این اعلام کرده بود که از مسببان انتشار عکس و ادعاهای مطرح شده علیه خود شکایت می کند و برای این کار هم وکیل اختیار کرده است.
اگر چه مهناز افشار گفته است که منتشر کننده اصلی عکس و ادعا خودش نیست و تنها آن را توئیت کرده است ، ولی طلبه مازندرانی در اظهاراتی که از وی در فضای مجازی منتشر شده ، گفته است : من با کسی که با استفاده از تصویر من سوء استفاده می‌کند ، حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است ، اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق منتشر می‌کنند و منجر به یتیم شدن فرزندان روحانی همدانی شدند.

منبع: ایرنا