رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ مجموعه کمدی “سالهای دور از خانه” ، اولین اسپین‌آف ایران است که در اولین تجربه حضور مجید صالحی و محمدحسین قاسمی در یک سریال شبکه نمایش خانگی، ساخته شده است. همچنین برای اولین بار در ایران است که نسخه دیجیتال یک سریال نمایش خانگی، ۱۲ […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ مجموعه کمدی “سالهای دور از خانه” ، اولین اسپین‌آف ایران است که در اولین تجربه حضور مجید صالحی و محمدحسین قاسمی در یک سریال شبکه نمایش خانگی، ساخته شده است.

همچنین برای اولین بار در ایران است که نسخه دیجیتال یک سریال نمایش خانگی، ۱۲ ساعت زودتر از عرضه نسخه فیزیکی آن، منتشر می‌شود. این سریال کمدی به صورت اختصاصی در سامانه آنلاین نماوا منتشر می‌شود که در هفته گذشته، پربیننده‌ترین اثر سامانه بوده است.

در میان بازیگران «سال‌های دور از خانه»، آزیتا حاجیان، گیتی قاسمی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، احسان کریمی و میرطاهر مظلومی برای نخستین بار است که در یک سریال نمایش خانگی حضور پیدا می‌کنند. زنده‌یاد حسین محب اهری نیز آخرین پلان‌های هنرنمایی‌ فوق‌العاده‌اش را نیز در این سریال جلوی دوربین برده است.

زمان توزیع:

*شنبه‌ها (بجز ایام تعطیل) ساعت ۸صبح در سوپرمارکت‌ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی

*جمعه‌ها ساعت ۹شب، تماشای آنلاین در سایت و اپلیکیشن نماوا (www.namava.ir)

پخش این سریال با فیلمنامه امیرحسین قاسمی و احمد مهرانفر از شنبه ۳۱ فروردین‌ماه توسط موسسه تصویر گستر پاسارگاد در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار