رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در نامه ای خواستار برخورد جدی با عوامل بخش خبری «۲۰:۳۰» در خصوص پخش گزارش نامناسب در مورد برکناری سرمربی تیم فوتبال سایپا شد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما طی نامه‌ای خواستار تذکر جدی […]

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در نامه ای خواستار برخورد جدی با عوامل بخش خبری «۲۰:۳۰» در خصوص پخش گزارش نامناسب در مورد برکناری سرمربی تیم فوتبال سایپا شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما طی نامه‌ای خواستار تذکر جدی به دست اندرکاران برنامه «خارج از گود» بخش خبری «۲۰:۳۰» در خصوص پرداخت غیر حرفه‌ای و جانبداری یک طرفه و عدم استفاده از زبان مناسب در خصوص برکناری سرمربی تیم سایپا شد.

در این نامه در خصوص عدم حفظ شان و احترام یک طرف موضوع و استفاده از ادبیات نامناسب و نمایش چهره‌ای عصبی از سرمربی برکنار شده تیم سایپا به سازمان صدا و سیما تذکر داده شده است.

برنامه مذکور بصورت کاملاً یکطرفه و غیر حرفه‌ای به موضوع پرداخته است و از یک طرف ماجرا بصورت مشخص جانبداری کرده است.

در پایان این نامه آمده است: «ضروری است به دست اندرکاران این برنامه درباره اهمیت حفظ بی‌طرفی صدا و سیما در اینگونه موارد تذکر جدی داده شود و با خاطی برخورد شود.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار