رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه؛ در روزهای گذشته خبری در درباره دستمزد هفت میلیاردی “نوید محمدزاده”برای بازی در سریال شبکه خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی منتشر شد که حتی رسانه‌های رسمی کشور هم آن را تایید و منتشر و حتی در بعضی روزنامه‌ها هم بازتاب داشت. به همین دلیل، “سیدحسین روحانی” وکیل نوید محمدزاده با تکذیب این خبر، اعلام […]

به گزارش سینماخانه؛ در روزهای گذشته خبری در درباره دستمزد هفت میلیاردی “نوید محمدزاده”برای بازی در سریال شبکه خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی منتشر شد که حتی رسانه‌های رسمی کشور هم آن را تایید و منتشر و حتی در بعضی روزنامه‌ها هم بازتاب داشت.

به همین دلیل، “سیدحسین روحانی” وکیل نوید محمدزاده با تکذیب این خبر، اعلام کرد که «پیرو انتشار  اخبار کذب در یک سایت و کانال تلگرامی در خصوص دستمزد نوید محمدزاده، ایشان به دلیل نشر اکاذیب جهت طرح شکایت علیه مدیرمسئول سایت هفت‌راه در دادسرای فرهنگ و رسانه اقدام نموده است
گفتنی است این روزها و در ادامه پیش تولید سریال شبکه خانگی «قورباغه» بازیگران اصلی این فیلم نیز معرفی شدند.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، نوید پورفرج و فرشته حسینی اشاره کرد.

«قورباغه» اولین سریال نمایش خانگی است که هومن سیدی کارگردان آن را بر عهده دارد که وی نیز درخشش خود را مدیون حضور در تلویزیون با سریال “راه بی پایان” همایون اسعدیان است.

در رابطه با این خبر، تصویرگستر پاسارگاد هم ساکت ننشست و همکاری با سازندگان «قورباغه» را تکذیب کرد و پس از انتشار خبر قرارداد ۷ میلیاردی نوید محمدزاده برای بازی در سریال «قورباغه» هومن سیدی، شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» خبر همکاری خود بامحمدزاده و سیدی را منسوخ دانست.

منبع: خبرآنلاین – سی و یک نما

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار