رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 11:11
  • کد خبر : 36660
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «کالبدشکافی» در تماشاخانه انتظامی

نمایش «کالبدشکافی» به طراحی و کارگردانی سامان ارسطو قرار است مرداد ماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه برود. سامان ارسطو نویسنده و کارگردان «کالبدشکافی» از اجرای مجدد این اثر نمایشی در مردادماه امسال در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران خبر داد. این نمایش پیش از این دی و بهمن ۹۷ در سالن […]

نمایش «کالبدشکافی» به طراحی و کارگردانی سامان ارسطو قرار است مرداد ماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه برود.

سامان ارسطو نویسنده و کارگردان «کالبدشکافی» از اجرای مجدد این اثر نمایشی در مردادماه امسال در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران خبر داد. این نمایش پیش از این دی و بهمن ۹۷ در سالن سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه رفته بود.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) نادیا باوند، هدیه خانیان، حمیدرضا سنگیان، ماناشریفیان، سیما شکری، ماهی عظیمی، مرتضی علیدادی، میثم غنی زاده، فرناز قبادی،امیرموید باوند و سامان ارسطو بازیگران هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرموید باوند، طراح لباس: سامان ارسطو، عکاسان: بابک حقی، علی مرزبان، ساخت تیزر: علیرضا قیدیان، موسیقی تیزر: آوا اعرابی، گرافیست: میثم قهرمانی نژاد.

در خلاصه این کار آمده است: «کالبدشکافی بر پایه تناقض‌هاست. این تئاتر نمی‌خواهد جنبشی در شما صورت بگیرد، بلکه فقط می‌خواهد ما را در برابر تناقضات خودمان آگاه کند. اوضاع ناتوان از هرگونه تغییر است؛ چراکه خود را کالبدشکافی نمی‌کند و به‌دنبال چراها نیست.»

گروه نمایش آوای دیوانگان فعالیت پژوهشی و نمایشی خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و تا امروز بیش از ۲۲ نمایش را تهیه کرده و به صحنه برده است.

سامان ارسطو سال ۹۶ نمایش «همان باش؛ که نیستی» را در جشنواره «فایند ٢٠١٧» روی صحنه کمپانی «شابونه» برلین برد و پس از ۲ اجرا در کنار توماس اوستر مایر و رومئوکستلوچی با همان نمایش به لا-نف پاریس دعوت شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار