رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در باکس آفیس جهانی بالاخره سلطه «انتقام‌جویان» خاتمه یافت و فیلم «پوکمون؛ کارآگاه پیکاچو» موفق شد تا بازار را به دست بگیرد. به نقل از ورایتی، برمبنای آماری که تا پایان وقت دیروز به دست آمده، «پوکمون کارآگاه پیکاچو» محصول جدید کمپانی برادران وارنر با فروش ۱۰۳ میلیوندلاری از ۶۲ بازار بین‌المللی، نبض بازار را به دست گرفته و این در حالی است […]

در باکس آفیس جهانی بالاخره سلطه «انتقام‌جویان» خاتمه یافت و فیلم «پوکمون؛ کارآگاه پیکاچو» موفق شد تا بازار را به دست بگیرد.

به نقل از ورایتی، برمبنای آماری که تا پایان وقت دیروز به دست آمده، «پوکمون کارآگاه پیکاچو» محصول جدید کمپانی برادران وارنر با فروش ۱۰۳ میلیوندلاری از ۶۲ بازار بین‌المللی، نبض بازار را به دست گرفته و این در حالی است که «انتقام‌جویان: پایان بازی» محصول دیزنی و مارول در این هفته ۱۰۲ میلیون دلار دیگر از فروش در ۵۵ بازار بین‌المللی کسب کرد.

«پوکمون کارآگاه پیکاچو» اولین آخر هفته اکرانش را در آمریکای شمالی با فروش ۵۸ میلیون دلاری شروع کرد تا در مجموع آمار فروشش در بازار جهانی را به ۱۶۱ میلیون دلار رسانده باشد.

این فیلم به جز آمریکا بهترین فروش را در چین تجربه کرد و ۴۰.۸ میلیون دلار فروخت. بریتانیا با ۶.۶ میلیون دلار، آلمان با فروش ۵ میلیون دلار و مکزیک با فروش ۴.۹۷ میلیون دلار دیگر بازارهای قابل توجه این فیلم در سه روز پایان هفته بودند.

این فیلم که نسخه زنده از بازی «پوکمون گو» است، آخر هفته گذشته در ژاپن نیز نمایش داده شد و ۱۲.۹ میلیون دلار کسب کرد.

این انیمیشن به کارگردانی راب لترمناست که بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده و در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ اکران خود را شروع کرده است. رایان رینولدز از صداپیشگان این انیمیشن است که در نقش یک کارآگاه زرد صداپیشگی کرده است.

داستان این فیلم که بر مبنای بازی «پوکمون گو» که سال ۲۰۱۶ منتشر شد ساخته شده، در دنیایی می‌گذرد که مردم پوکمون را برای مبارزه کردن جمع می‌کنند. در این دنیا، یک پسر با یک پیکاچوی باهوش سخنگو مواجه می‌شود که در تلاش است تا کارآگاه شود.

رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو، جاستیس اسمیت در نقش تیم گودمن، کاترین نیوتوندر نقش لوسی، کِن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا بازی کرده‌اند.

با همه این‌ها «انتقام‌جویان: پایان بازی» همچنان در حال جلو رفتن است و اکنون فروش خود را در بازار بین‌المللی از ۱.۷ میلیارد دلار عبور داده است و پس از «آواتار» با فروش ۲.۰۲ میلیارد دلار دومین فیلم پرفروش تاریخ در بازار بین‌المللی شده است.

با محاسبه فروش در بازار آمریکا و جمع آن با بازار بین‌المللی «انتقام جویان: پایان بازی» تاکنون ۲.۴۸ میلیارد دلار فروخته و فروش «آواتار» ۲.۷۸ میلیارد دلار بوده است.

از دیگر فیلم‌های جدید این هفته «هاستل» با بازی آن هاتاوی و ریبل ویلسون بوده است که در بازار بین‌المللی ۱۳.۷ میلیون دلار و در آمریکای شمالی ۱۳.۵ میلیون دلار فروشداشته است. این فیلم را یونیورسال توزیع می‌کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار