رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

نسخه سریالی فیلم  سینمایی “ایستاده در غبار” به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان ، از شنبه ۴   تا سه شنبه ۷ خرداد ،هر شب از ساعت ۱۹:۲۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد . به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛  این فیلم به  تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول ۱۳۹۴ […]

نسخه سریالی فیلم  سینمایی “ایستاده در غبار” به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان ، از شنبه ۴   تا سه شنبه ۷ خرداد ،هر شب از ساعت ۱۹:۲۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد .

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛  این فیلم به  تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول ۱۳۹۴ سازمان هنری رسانه‌ای اوج است  و بازیگرانی چون  هادی حجازی فر ،امیر حسین هاشمی ،سوده ازقندی ،فرهاد فداکار و عماد محمدی   در آن نقش آفرینی کردند .

این فیلم درباره احمد متوسلیان است  که دوران نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده و اکنون   فرمانده لشکری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند. اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای ایران رقم می‌خورد. .

نسخه سریالی فیلم  سینمایی “ایستاده در غبار”   در ۴ قسمت ، از ۴ تا ۷ خرداد ،هر شب از ساعت ۱۹:۲۰  از شبکه سه سیما پخش می شود .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار