تئاتر
کد خبر : 37115
دوشنبه - 13 خرداد 1398 - 10:29

اجرای متفاوت نمایش”بازرس هاند واقعی” در تماشاخانه مهرگان

تماشاخانه مهرگان از ۱۹ خرداد پذیرای “بازرس هاند واقعی” نمایشی برگرفته از کتابی به همین نام و به کارگردانی شهاب بهرامی است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ این نمایش بر گرفته از متن نمایشنامه “بازرس هاند واقعی” و به نویسندگی تام استوپارد است و داستان دو منتقد را روایت می کند که به تماشای یک داستان معمایی ،جنایی ،پلیسی نشسته اند تا درباره آن مقاله ای بنویسند اما در حین اجراء نمایش هر دو به سمت کمدی کشیده می شوند و در مسیر اتفاقات نمایش قرار می گیرند. داستان انسانی که در زندگی دچار توهماتی ست که بزرگترین آن توهم بیگناهی است  وبه دلیل همین به خود اجازه میدهد که هرکاری را انجام دهد.

در این نمایش با شوخی های پی در پی و منظری هجو آویز به جهان نمایشی و در هم آمیختن مرزهای صحنه و جایگاه تماشاگران روبرو هستیم.

این نمایش به کارگردانی شهاب بهرامی و تهیه کنندگی پگاه احمدی زاد قرار است از ۱۹ تا ۲۹ خرداد و به مدت ۱۰ شب در تماشاخانه مهرگان به نمایش در آید.

بازیگران این نمایش به ترتیب عبارتند از :سعید عظیمی، شهاب بهرامی، علی امیر خلیلی، حامد بدیعی، الهام قاسمیان، سوزان صفا نیا، کیانوش جواد اسلامی.

مجید بابا خانلو(دستیار کارگردان)، آلاء ناصرالدینی(منشی صحنه)، بهنود صداقت کیش (آهنگساز)، سپهر بهرامیان(طراح گریم)، منصوره محمدی و سید علی موسوی(مجری گریم)، نیلوفر مرادی(دوخت لباس)، مجید باباخانلو(گرافیست)، ساخت تیزر( ارسلان امانتی)، حسین صمیمی(تدوین تیزر)، میلاد الهی(دستیار نور)، حمید سلامی و شهاب بهرامی(طراح نور) و افشین حیدری(روابط عمومی و تبلیغات) سایر عوامل این نمایش هستند.

مخاطبان برای تماشای این نمایش می توانند با خرید اینترنتی بلیط از سایت تیوال به تماشاخانه مهرگان به نشانی خیابان انقلاب نرسیده به پل کالج ،خیابان خارک ،بن بست اول مراجعه نمایند. این نمایش از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ خرداد از ساعت ۱۷.۳۰ و به مدت ۶۰ دقیقه پذیرای مخاطبان است.