رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه تلویزیونی «همه بچه‌های من» به‌کارگردانی مرضیه برومند از سه‌شنبه ۱۴ خرداد از کانال آی‌فیلم۲ روانه آنتن می‌شود. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، این مجموعه تلویزیونی داستان زنی تنها است با بازی مهرانه مهین‌ترابی. او در این سریال به بهانه‌های گوناگون با آدم‌های مختلف در خانه‌ خودش روبه‌رو می‌شود. لیلی رشیدی، صدیقه […]

مجموعه تلویزیونی «همه بچه‌های من» به‌کارگردانی مرضیه برومند از سه‌شنبه ۱۴ خرداد از کانال آی‌فیلم۲ روانه آنتن می‌شود.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، این مجموعه تلویزیونی داستان زنی تنها است با بازی مهرانه مهین‌ترابی. او در این سریال به بهانه‌های گوناگون با آدم‌های مختلف در خانه‌ خودش روبه‌رو می‌شود.

لیلی رشیدی، صدیقه کیانفر، شهروز ابراهیمی، علیرضا خمسه، آزیتا لاچینی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو، سهیلا رضوی، فریده صابری، نادیا دلدار گلچین، بهناز توکلی، شهین نجف‌زاده، سحر جعفری جوزانی، مهسا مهجور، ستاره پسیانی، دلیله صوفیانی، گلاره عباسی، بهرام ابراهیمی، محسن قاضی‌مرادی، رامین ناصر نصیر، پاشا رستمی، امیر کاظمی و امیرحسین صدیق از دیگر بازیگران این مجموعه داستانی هستند.

«همه‌ی بچه‌های من» یک مجموعه‌ اپیزودیک است که داستان‌های آن را راضیه برومند، گیتی مرتضوی، آزاده پورمختار و نادره‌سادات سرکی نوشته‌اند.

این مجموعه که محصول شبکه یک سیما در سال ۷۸ است، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۲۲:۰۰، ۰۴:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار