رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال «شیدایی» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از سه‌شنبه ۲۸ خرداد روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، این مجموعه تلویزیونی قرار است جایگزین سریال «سقوط یک فرشته» در جدول پخش کانال عربی شود. در خلاصه داستان «شیدایی» به قلم سعید نعمت‌الله، چنین آمده است: قلب داراب آن‌طور […]

سریال «شیدایی» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از سه‌شنبه ۲۸ خرداد روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، این مجموعه تلویزیونی قرار است جایگزین سریال «سقوط یک فرشته» در جدول پخش کانال عربی شود.

در خلاصه داستان «شیدایی» به قلم سعید نعمت‌الله، چنین آمده است: قلب داراب آن‌طور که باید نمی‌تپد و مرگش نزدیک است، پس وصیتی می‌نویسد تا عزیزی از عزیزانش مالک دارایی‌اش شود. کمی می‌گذرد و داراب شیدا می‌شود. خونش تازه می‌شود. شبش روز می‌شود و وصال هدف می‌شود، بی‌خبر از اینکه دستی آلوده تیری به این هدف نشانه گرفته است…

بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، امیر جعفری، اندیشه فولادوند، عطا عمرانی، گلاره عباسی، آتنه فقیه نصیری و آرش مجیدی در این مجموعه حضور دارند.

سریال «شیدایی» هر شب ساعت ۱۹:۰۰ به وقت مکه از این شبکه پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۱:۰۰، ۰۷:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار