رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار۲» را برای اولین بار به عربی دوبله کرده و برای مخاطبان عرب‌زبانش به نمایش می‌گذارد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه طنز «دیوار به دیوار۲» به کارگردانی سامان مقدم، از سه‌شنبه ۴ تیر، از کانال عربی این شبکه پخش می‌شود. این سریال که در نوروز […]

شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار۲» را برای اولین بار به عربی دوبله کرده و برای مخاطبان عرب‌زبانش به نمایش می‌گذارد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه طنز «دیوار به دیوار۲» به کارگردانی سامان مقدم، از سه‌شنبه ۴ تیر، از کانال عربی این شبکه پخش می‌شود.

این سریال که در نوروز ۱۳۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد، داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این خانواده‌ها همگی واحدهای آپارتمانی را پیش خرید کردند و وقتی مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند، چون جایی برای سکونت ندارند از مشیری که سازنده خانه‌ها بوده می‌خواهند تا خانه خود را در اختیار این افراد قرار دهند و او هم با توجه به درخواست قاضی موافقت می‌کند و…

فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رؤیا تیموریان، پژمان جمشیدی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، مسعود رایگان، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهوش وقاری، مهسا طهماسبی، علی قربان زاده، رضا ناجی، سام نوری و دیاکو الوند در این مجموعه بازی کرده‌اند.

سریال «دیوار به دیوار۲» از فردا هرشب ساعت ۲۲:۰۰ به‌وقت مکه روی آنتن می‌رود و در سه نوبت به‌فاصله ۶ ساعت تکرار آن پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار