رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر

برنامه نمایش آخرین روز جشنواره فیلم شهر اعلام شد

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، در آخرین روز از برگزاری این جشنواره، آثار در دو بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل در ۴ سالن و در ۵ سانس از ساعت ۱۴ الی ۲۳:۳۰ نمایش داده می‌شود. بر اساس این گزارش، در سانس اول ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ […]

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، در آخرین روز از برگزاری این جشنواره، آثار در دو بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل در ۴ سالن و در ۵ سانس از ساعت ۱۴ الی ۲۳:۳۰ نمایش داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، در سانس اول ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های مسابقه سینمای ایران عبارتند از: «گرگم و گله می برم»، «قونقا»، «بذار امشب بگذره»، «این سو، آن سو»، «مرگ روشن»، «لازم نیست منتظر بمانید» و «سنگ‌های سپید».

همچنین ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «یک خواب کوچولو» ساخته حسین عامری و در ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن شماره ۴ فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» ساخته رحیم طوفان در بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش در می‌آید.

در سانس دوم ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می‌شود که عبارتند از: «قصه مردی که لب نداشت»، «فیبولا»، «قصه بولوار»، «کنترل خشم ۲»، «مه» و «آخرشه».

همچنین ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در سالن ۳ فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان در بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در سالن ۴ مستند «لیوینگستون، مرد و روش» ساخته سوفیا مورا در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

در سانس سوم ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ و سالن شماره یک، فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران همچون «#نفرس»، «کربلای تو همینجاست»، «باغ‌های معلق»، «زنان مریخی مردان ونوسی»، «چرخش» و «موج کوتاه» نمایش داده می شود.

همچنین در ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در سالن ۳ فیلم ویدئویی «نگاه خیره» ساخته فرزاد خوشدست در بخش مسابقه سینمای ایران و ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۴ مستند «همه بچه‌های مامان» ساخته رضوان سرمد در بخش مسابقه سینمای ایران و بین‌الملل به نمایش در می‌آید. در ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ نیز در سالن شماره دو فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» ساخته تهمینه میلانی در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

در سانس چهارم و ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ در سالن شماره یک، مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» در بخش مسابقه سینمای ایران، در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ در سالن شماره ۳ فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» ساخته رضا زهتابچیان و در سالن شماره ۴ از ساعت۲۰ تا ۲۱:۳۰ نیز مستند بلند «شهر آزمایشگاهی» ساخته چاد فردریچ در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل نمایش داده می‌شود.

در سانس آخر، ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ در سالن شماره یک مستند بلند «مهین» ساخته محمدحسین حیدری و در ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ فیلم سینمایی «سرو زیر آب» ساخته محمدعلی باشه آهنگر در بخش مسابقه سینمای ایران نمایش داده می شود.

همچنین در ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ در سالن ۳ فیلم سینمایی «کارت پرواز» ساخته مهدی رحمانی در بخش مسابقه سینمای ایران و در سالن شماره ۴ در ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ فیلم سینمایی «تو هرگز اینجا نبودی» ساخته لین رمزی در بخش مسابقه سینمای بین الملل نمایش داده می شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر ۲۶ تا ۳۱ تیرماه سال جاری به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود و نمایش فیلم‌ها برای عموم آزاد است.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی این رویداد هنری به نشانی t.me/shahrfilmfest مراجعه کنند

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار