رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

علاقه‌مندان از روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد می‌توانند از طریق سایت سینماتیکت بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم کودک را خریداری کنند. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، زمان فروش بلیت‌های سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد. بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند از […]

علاقه‌مندان از روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد می‌توانند از طریق سایت سینماتیکت بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم کودک را خریداری کنند.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، زمان فروش بلیت‌های سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد با مراجعه به سایت سینماتیکت بلیت فیلم‌های موردنظرشان را تهیه کنند.

متقاضیان خرید بلیت تا ساعت ۲۳ روز یکشنبه ۲۷ مرداد فرصت دارند که بلیت‌های موردنظرشان را خریداری کنند.

لازم به ذکر است اعضای باشگاه مخاطبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌توانند بلیت‌ها را به صورت نیم‌بها از سایت سینما تیکت تهیه‌کنند.

در این دوره از جشنواره با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده برای اولین بار بلیت‌های جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان پیش فروش شد.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار