تئاتر » تیتر روز
کد خبر : 38801
سه شنبه - 5 شهریور 1398 - 11:17

شکیب از ماجرای بیماری خانواده میم می گوید

الهام شکیب  کارگردان نمایش بیماری خانواده میم در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش پرداخت و عنوان کرد: بیماری خانواده میم قصه ی نمادین خانواده ای است از جامعه ای در اوج از هم گسیختگی که هر چه تلاش برای به هم نزدیک شدن دارند بیشتر از هم دور می شوند. در آخر مرگ تراژیک عضوی از خانواده هرکدام را به گوشه ای از جهانی ناشناخته پرتاب می کند برای فرار از تنهایی خودخواسته.

وی در ادامه افزود: متن این نمایش بسیار مرا درگیر خود کرد و نزدیک به چهار ماه زمان گذشت که توانستم با همراهی عوامل این نمایش را به پرده برسانم .

شکیب تا کنون سه نمایش را با نام های “فریادها و نجواهای دختر ترسا” – “یرما” – “پاپرا-پرفورمنس گوژپشت نتردام ” را کارگردانی کرده است .

کارگردان نمایش بیماری خانواده میم مشکل اساسی نمایش ها را در وضعیت کنونی مشکل تولیدی و تبلیغاتی اعلام کرد.

وی به برنامه های آتی خود اشاره نمود و گفت مشغول یک فیلم و تئاتری به نویسندگی خودم هستم که در آینده نزدیک به پرده می رود.

عواملی که در نمایش بیماری خانواده میم  نقش داشتند به ترتیب: نویسنده: فائوستو پاراویدینو،مترجم: نیایش بهمنیه،طراح و کارگردان: الهام شکیب،بازیگران:  حامد احمدجو، امیر سفیری، ناز شادمان، مهدی صدر، آرزو عالی، پیمان مقدمی،تهیه کننده: فرشاد حبیبی،
مشاور پروژه: پگاه طبسی نژاد،موسیقی: آنکیدو دراش،عکاس، تیزر و گرافیک: مهران بی پروا،مدیر تولید: سعید زارع محمدی، احمد نجفی،دستیار کارگردان و برنامه ریز: حامد کریوند،مدیر صحنه: علیرضا ملک محمودی،منشی صحنه، اپراتور نور و صدا: مهشید سلطانی،دستیار صحنه: زهرا طالش پور،دستیار مدیر تولید: علیرضا ملک محمودی،دستیار دوم کارگردان: فاروق حاجی زاده،طراح نور: علیرضا ترحمی

سینماخانه / خبرنگار: پیام احمدی کاشانی