رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پخش مجموعه تلویزیونی «خانه پدری» با دوبله حرفه‌ای انگلیسی از آی‌فیلم انگلیسی آغاز می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه «خانه پدری» به کارگردانی فریدون حسن‌‌پور برای مخاطبان کانال انگلیسی پخش می‌شود. «خانه پدری» به نویسندگی مسعود بهبهانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول سال ۱۳۷۹ است که […]

پخش مجموعه تلویزیونی «خانه پدری» با دوبله حرفه‌ای انگلیسی از آی‌فیلم انگلیسی آغاز می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه «خانه پدری» به کارگردانی فریدون حسن‌‌پور برای مخاطبان کانال انگلیسی پخش می‌شود.

«خانه پدری» به نویسندگی مسعود بهبهانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول سال ۱۳۷۹ است که در سال ۱۳۸۰ از شبکه پنج سیما پخش شده است.

این مجموعه تلویزیونی داستان دختری به نام سارا را به تصویر می‌کشد که متوجه می‌شود خانواده‌ای که در آن بزرگ شده، خانواده واقعی او نیستند.

شقایق فراهانی، بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، مجید صالحی، امیر نوری، مرتضی احمدی، اتابک نادری، پوراندخت مهیمن، ثریا قاسمی، زیبا نادری، سام درخشانی، فاطمه صادقی و مهدی فتحی در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این سریال پس از پایان‌یافتن سریال «گاهی به پشت‌سر نگاه کن»، از فردا هر شب ساعت ۲۱ به‌وقت GMT و ۰۱:۳۰ بامداد به‌وقت تهران روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار