رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی اکران با اشاره به تعطیلی سینماهای سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در جلسه شورای صنفی نمایش مصوب شد که سینماهای سراسر کشور از روز یکشنبه هفدهم شهریور (هشتم محرم) شب تاسوعای حسینی تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ شهریور تعطیل هستند. وی ادامه داد: یکشنبه ۱۷ […]

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی اکران با اشاره به تعطیلی سینماهای سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در جلسه شورای صنفی نمایش مصوب شد که سینماهای سراسر کشور از روز یکشنبه هفدهم شهریور (هشتم محرم) شب تاسوعای حسینی تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ شهریور تعطیل هستند.

وی ادامه داد: یکشنبه ۱۷ شهریور، دوشنبه ۱۸ شهریور، سه شنبه ۱۹ شهریور، چهارشنبه ۲۰ شهریور , پنجشنبه ۲۱ شهریور کاملاً سینماها تعطیلند.

سخنگوی شورای عالی نمایش نیز در خبر دیگری گفته است که بلیط‌ها در روز سینما که مصادف با ایام عزاداری است در جمعه ۲۲ شهریور به صورت نیم بها خواهد بود. همچنین سرتیپی از تحول اکران در ۶ ماهه دوم سال خبر داده و گفته است که با اکران آزاد برخی از فیلم‌ها قرار است از بار ترافیکی اکران فیلم‌ها کم کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار