رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «مَگرالِن» به کارگردانی مریم زارعی به جشنواره بین‌المللی فیلم لینز/linz اتریش راه پیدا کرد. فیلم کوتاه «مَگرالِن» به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم زارعی و نویسندگی پیام سعیدی در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم لینز ۲۰۱۹ به روی پرده خواهد رفت. این جشنواره که سال گذشته اولین دوره اش را با حضور […]

فیلم کوتاه «مَگرالِن» به کارگردانی مریم زارعی به جشنواره بین‌المللی فیلم لینز/linz اتریش راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه «مَگرالِن» به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم زارعی و نویسندگی پیام سعیدی در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم لینز ۲۰۱۹ به روی پرده خواهد رفت.

این جشنواره که سال گذشته اولین دوره اش را با حضور پررنگ هنرمندان ایرانی پشت سر گذاشت به دلیل توجه ویژه به فیلم‌های کوتاه مستقل، فرصتی برای به اشتراک‌گذاری تجربیات فیلمسازان مستقل با یکدیگر به شمار می‌آید.

فیلم کوتاه «مَگرالِن» داستان خانواده ای را روایت می‌کند که در یک قبرستان ماشین زندگی می‌کنند. دختر کوچک خانواده که نابیناست به همراه برادر بزرگترش در قبرستان ماشین‌ها، ماشینی برای خود ساخته اند که در آن، روزهایشان را می گذرانند. اتفاقی باعث برهم خوردن نظم متزلزل خانواده می شود. کودکان برای کنار آمدن با این اتفاق در تلاش برای پیدا کردن راه خود هستند. برادر بزرگ‌تر تلاش می کند تا دنیای تلخ پیرامون را جور دیگری برای خواهرش تصویر کند و … .

آتنا سلیمانی، رزمریم کاظمی، طاها نجف پور و منصور نصیری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

دومین جشنواره بین المللی فیلم لینز ۷ الی ۱۰ نوامبر ۲۰۱۹ برابر با ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در شهر لینز اتریش برگزار می‌شود.

منبع : ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار