رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • چهارشنبه 3 مهر 1398 - 14:25
  • کد خبر : 39331
  • هنر
  • چاپ خبر : کارگاه‌های فیلم‌سازی با حضور فیلم‎سازان ایرانی و فنلاندی برگزار می‌شود

کارگاه‌های فیلم‌سازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان ایران و فنلاند همزمان با هفته فیلم فنلاند در تهران، مشهد و اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی موسسه سینمایی هنروتجربه، همزمان با برگزاری «هفته فیلم فنلاند» در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد، سه کارگاه فیلم‎سازی با موضوع همکاری […]

کارگاه‌های فیلم‌سازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان ایران و فنلاند همزمان با هفته فیلم فنلاند در تهران، مشهد و اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی موسسه سینمایی هنروتجربه، همزمان با برگزاری «هفته فیلم فنلاند» در سه شهر تهران، اصفهان و مشهد، سه کارگاه فیلم‎سازی با موضوع همکاری و تولید فیلم مشترک میان دو کشور نیز برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها روز شنبه ششم مهرماه ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ با حضور کتایون شهابی پخش‌کننده بین‌المللی و تهیه کننده سینمای ایران، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند و کارل آهو تهیه‌کننده فنلاندی در خانه هنرمندان ایران در تهران، روز دوشنبه هشتم مهرماه ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور نوید محمودی کارگردان سینمای ایران، لس سارینن مدیرعامل بنیاد فیلم فنلاند و کارل آهو تهیه‌کننده فنلاندی در پردیس سیتی سنتر اصفهان و روز چهارشنبه دهم مهرماه ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور بهنام بهزادی کارگردان ایرانی، یانا پاسکالا مدیر بین‌الملل بنیاد فیلم فنلاند و ریتا آلتو کارگردان فنلاندی در پردیس هویزه مشهد برگزار می‎شود.

هفته فیلم فنلاند با مشارکت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و بنیاد فیلم فنلاند از ششم الی دوازدهم مهرماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در خانه هنرمندان ایران در تهران، پردیس سینمایی هویزه مشهد و پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود و طی این هفته فیلم، ٩ فیلم بلند و ٧ فیلم کوتاه فنلاندی به نمایش در می‌آید.

این هفته فیلم عصرگاه شنبه ششم مهرماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‎شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار