سینمای ایران
کد خبر : 39563
یکشنبه - 14 مهر 1398 - 08:25

حضور تولیدکنندگان انیمیشن از ۱۰ استان‌ در دومین رویداد «رویازی»

تولیدکنندگان انیمیشن از استان‌های اصفهان، ایلام، البرز، سیستان و بلوچستان، قزوین، کردستان، کرمان و لرستان در کنار هنرمندان تهرانی، در دومین دوره این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند تا همچون سال گذشته، عدالت برای همه هنرمندان این عرصه ایجاد شود و انیمیشن‌سازهای شهرهای دور و نزدیک، برای حضور در رویدادی ملی فرصتی برابر با پایتخت نشین‌ها داشته باشند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از  روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، طبق اعلام دبیرخانه رویداد «رویازی»، صاحبان طرح‌های ثبت‌نام شده در «رویازی۲» بعد از گذراندن کارگاه‌های آموزشی این رویداد که هفته گذشته با حضور اساتید داخلی و خارجی با موضوعات تجاری‌سازی انیمیشن، مالکیت معنوی و بلاک‌چین، أصول و مبانی مذاکره، تجزیه و تحلیل اقتصادی تولید انیمیشن، کپی‌رایت و مالکیت معنوی و توزیع بین‌الملل در حوزه هنری برگزار شد، در انتظار گام‌های بعدی رویازی هستند تا برای انجام یک پیچ استاندارد و حرفه‌ایی مقابل سرمایه‌گذاران آماده شوند.

در «رویازی۲» چهل طرح سینمایی و سریالی انیمیشن ثبت‌نام کردند که بعد از بررسی این آثار (از نظر کمی و میزان آمادگی طرح‌ها برای ارائه) آماده دوره‌های منتورشیپ خواهند شد.

پیچینگ انیمیشن «رویازی۲» در آذرماه سال جاری با حضور تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران، خریداران و سفارش‌دهندگان عرصه اینیمیشن در تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، پیچینگ «رویازی» امکانی است برای تولید‌کنندگان خلاق انیمیشن که همواره با ایده‌هایشان زندگی می‌کنند و برای ساخت رویاهایشان به دنبال سرمایه‌گذارند. از طرفی فرصتی است برای سرمایه‌گذاران و سفارش‌دهندگان که در محیطی حرفه‌ای و شفاف، ایده‌های خوب و ایده‌پردازان خلاق را شناسایی کنند. جایی که می‌تواند پیوند ایده و سرمایه شکل بگیرد و تولید رویاها کلید بخورد.