رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

آی فیلم مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی را برای مخاطبانش در کشورهای فارسی‌زبان منطقه نمایش می‌دهد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال آی‌فیلم۲ که سریال‌های ایرانی را در چهار نوبت برای مخاطبانش به نمایش می‌گذارد، پخش سریال پلیسی «ماتادور» را از امشب آغاز می‌کند. «ماتادور» در سال ۹۲ از […]

آی فیلم مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی را برای مخاطبانش در کشورهای فارسی‌زبان منطقه نمایش می‌دهد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال آی‌فیلم۲ که سریال‌های ایرانی را در چهار نوبت برای مخاطبانش به نمایش می‌گذارد، پخش سریال پلیسی «ماتادور» را از امشب آغاز می‌کند.

«ماتادور» در سال ۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد و خلاصه‌ داستان آن از این قرار است: یک مقام اروپایی برای شرکت در کنفرانسی درباره انرژی اتمی به ایران می‌آید. گروهی تروریستی شامل یک زن و دو مرد، برای به‌هم‌ریختن برنامه‌های این کنفرانس در ایران دست به فعالیت‌های تروریستی می‌زنند. نیروهای پلیس برای جلوگیری از خرابکاری‌ وارد عمل می‌شوند و… .

بازیگرانی همچون علیرام نورایی، شقایق فراهانی، پولاد کیمیایی، تیرداد کیایی، پوریا پورسرخ، سام درخشانی، لیندا کیانی، مجید مشیری، مجید واشقانی، روشا ضیغمی، رضا بادامچی، سیروس همتی و هدایت‌الله سجادی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

«ماتادور» هر شب ساعت ۲۳:۰۰ به‌وقت افغانستان و ۲۳:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان روی آنتن می‌رود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار