رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اکران مردمی فیلم «چشم و گوش بسته» باحضور بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی و لیندا کیانی در ۴سانس پیاپی در پردیس کورش برگزار شد. بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی و لیندا کیانی در پردیس کورش و در اولین اکران مردمی در چند سانسِ «چشم و گوش بسته» همراه با مردم به تماشای فیلم نشستند. استقبال از فیلم […]

اکران مردمی فیلم «چشم و گوش بسته» باحضور بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی و لیندا کیانی در ۴سانس پیاپی در پردیس کورش برگزار شد.

بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی و لیندا کیانی در پردیس کورش و در اولین اکران مردمی در چند سانسِ «چشم و گوش بسته» همراه با مردم به تماشای فیلم نشستند.
استقبال از فیلم و بازیگران «چشم و گوش بسته» در پردیس کورش و میزان رضایت آن‌ها از تماشای این کمدی مفرح خانوادگی تا حدی بود که اکران مردمی به سانس فوق‌العاده کشیده شد.

در این کمدی جذاب به کارگردانی فرزاد موتمن، ستارگان محبوب سینما و تلویزیون امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، محمدرضا صولتی و مانی حقیقی، با حضور پوریا پورسرخ ایفای نقش کردند.

چشم و گوش بسته از چهارشنبه ۱۵ آبان در سینماهای سراسر کشور اکران شده و به دلیل فضای شادی که دارد، با استقبال و بازتابهای بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار