رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به دلیل استقبال علاقه‌مندان از ۲۰ نشست تخصصی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و تکمیل ظرفیت سالن، این نشست‌ها به صورت آنلاین نیز نمایش داده می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ علاقه‌مندان می‌توانند مراحل نام‌نویسی برای شرکت در نشست‌های تخصصی این دوره از جشنواره به‌صورت […]

به دلیل استقبال علاقه‌مندان از ۲۰ نشست تخصصی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و تکمیل ظرفیت سالن، این نشست‌ها به صورت آنلاین نیز نمایش داده می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ علاقه‌مندان می‌توانند مراحل نام‌نویسی برای شرکت در نشست‌های تخصصی این دوره از جشنواره به‌صورت آنلاین را از طریق www.tisff.ir یا www.iycs.ir مطالعه و اقدام نمایند.

شرایط مورد نیاز کاربر برای استفاده از جلسات آنلاین:

*دسترسی به اینترنت با سرعت حداقل۵۱۲ kb

*دانلود نرم افزار ادوبی‌کانکت از طریق لینک ارسالی (پس از نام‌نویسی، لینک دانلود و پی دی اف آموزش استفاده از نرم افزار ادوبی‌کانکت برای شما ارسال می‌شود).

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی شامل موبایل: ۰۹۳۷۱۲۰۰۸۳۷ و ایمیل: tisff.workshops@gmail.com تماس بگیرند.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.

برای دریافت برنامه نمایش آنلاین نشست‌های تخصصی روی این بخش کلیک کنید.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار