رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

علی انصاریان در حاشیه اکران فیلم کوتاه «قفل» درپردیس سینمایی ملت ضمن ابراز رضایت از این فیلم، «قفل» را فیلم سختی عنوان نمود. علی انصاریان در گفتگو با خبرنگار سینما خانه گفت: من فیلم را ندیده بودم و الان هنوز در شوک فیلم هستم چون فیلم خیلی سختی بود و اندازه یک فیلم بلند فشار […]

علی انصاریان در حاشیه اکران فیلم کوتاه «قفل» درپردیس سینمایی ملت ضمن ابراز رضایت از این فیلم، «قفل» را فیلم سختی عنوان نمود.

علی انصاریان در گفتگو با خبرنگار سینما خانه گفت: من فیلم را ندیده بودم و الان هنوز در شوک فیلم هستم چون فیلم خیلی سختی بود و اندازه یک فیلم بلند فشار کاری داشتیم. در پنج شب فیلمبرداری باران شدید و سرما بود و فیلم هم صحنه های بزن بزن و درگیری داشت و الان که فیلم را دیدم به نظرم فیلم خوبی بود و نسبت به فیلمهایی که دیدم خوشرنگ تر بود و قاب سینمایی تری داشت.
انصاریان ضمن تبریک به عوامل فیلم ادامه داد  فقط امیدوارم دیگران به دلیل اینکه من از محیط دیگری به سینما وارد شدند گارد نگیرند و زحمت بچه هایی که برای این فیلم زحمت کشیدند را ببینند. خودم را اصلا در قواره تئاتر نمی بینم و در حال حاضر چهار فیلم سینمایی دارم که یکی از آنها یعنی «کلوپ همسران» اکران شده است و در حال حاضر سر کار آقای کاوه صباغ زاده هستم. از بازی در «کلوپ همسران» اینکه تا الان خوب فروخته است راضی هستم و اولین فیلم کمدی ام بود و تاکنون فیلم جدی بازی کرده بودم و در آینده به امید خدا هم فیلم کمدی و هم فیلم جدی را ادامه می دهم.

«قفل» فیلم کوتاهی با بازی امید روحانی، اشوان شریفی فر و علی انصاریان و کارگردانی علی جوان می باشد که برای اولین باردر سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اکران شد.

سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت در حال برگزاری است.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار