رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه کارگاه‌های پژوهشی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، اعلام شد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، عناوین این کارگاه‌های تخصصی که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و ایجاد فرصت برای تعاملات بین‌المللی پژوهشی، طی روزهای ۱۹ تا […]

برنامه کارگاه‌های پژوهشی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، عناوین این کارگاه‌های تخصصی که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و ایجاد فرصت برای تعاملات بین‌المللی پژوهشی، طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۸ در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود، به این شرح است:

۱۹ آذر/ ساعت ۱۴ تا ۱۸: تکنیک صدابرداری و صداگذاری؛ با حضور اریک اشپیتزر از اتریش؛ مدیر پنل: حسن شبانکاره
۲۰ آذر/ ساعت ۱۴ تا ۱۸: گسترش طرح و فیلمنامه؛ با حضور پیتر گت‌شالک از آلمان؛ مدیر پنل: محسن عبدالوهاب
۲۲ آذر/ ساعت ۱۴ تا ۱۸: تهیه‌کنندگی خلاق؛ با حضور برام کرولس از بلژیک؛ مدیر پنل: سعید رشتیان

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نمایند.

با توجه به ظرفیت محدود کارگاه‌های پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی وب‌سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند.

گفتنی است: به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌های سینماحقیقت حضور فعال داشته باشند، “گواهی حضور” داده می‌شود.

* جهت ثبت‌نام آنلاین «نشست‌های پژوهشی» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، اینجا را کلیک کنید.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار