رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نشست «جایگاه سینما در تبیین اقتصاد مقاومتی» با حضور صاحب نظران و کارشناسان فرهنگی و اقتصادی روز چهارشنبه ۱۳ آذر  همراه با نمایش مستند جنجالی «مهار اژدها» ساخته محمد دیندار ساعت ۱۵ الی ۱۸ در تالار سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می‌شود. این برنامه توسط سازمان سینمایی حوزه هنری پیش بینی شده است. به گزارش […]

نشست «جایگاه سینما در تبیین اقتصاد مقاومتی» با حضور صاحب نظران و کارشناسان فرهنگی و اقتصادی روز چهارشنبه ۱۳ آذر  همراه با نمایش مستند جنجالی «مهار اژدها» ساخته محمد دیندار ساعت ۱۵ الی ۱۸ در تالار سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می‌شود. این برنامه توسط سازمان سینمایی حوزه هنری پیش بینی شده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ این نشست میزبان چهره‌هایی چون: دکترمحمود بهمنی نماینده مجلس شورای اسلامی رئیس اسبق بانک مرکزی، ناصر شفق تهیه کننده سینما و مدیرعامل اسبق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، دکترعلی حسین رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، دکتر غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور، دکترمحمدرضا جهان بیگلری اقتصاددان و عضو اتاق بازرگانی، دکتر فتح الله آقاسی زاده تحلیلگر اقتصاد مقاومتی، محمدرضا شرف الدین تهیه کننده سینما و کامران ملکی عضو هیات مدیره خانه سینما خواهد بود.

در این خبر آمده است: مستند «مهار اژدها» که به موضوع  آسیب شناسی قاچاق و واردات بی‌رویه کالا و نفوذ آقازاده‌ها می‌پردازد. این مستند برای اولین بار با نگاهی جامع به آسیب‌شناسی واردات و نقش برخی آقازاده‌ها پرداخته و مشکلات تولیدی و معیشتی کارگران را با حضور چهره‌های سیاسی، اقتصادی، کارگری، ورزشی و هنری کشور به تصویر کشیده است. در جریان تماشای مستند، بیننده صحنه‌ها و نقطه نظراتی را درباره ضعف در تولیدات و آسیب‌شناسی واردات می‌بیند و می‌شنود؛ چهره‌های سیاسی، اقتصادی، کارگری، ورزشی و هنری همه درباره این آسیب و کاستی‌هایش در سال رونق‌تولید صحبت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار