رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

«خانه روشنان» به کارگردانی زهرا نیازی که در بخش مستندهای کارآفرینی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت حضور دارد، روایت زنی است که در محیطی نا امن چراغی امیدبخش روشن کرده است. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، «خانه روشنان» به کارگردانی زهرا نیازی که در بخش مسابقه مستندهای کارآفرینی سیزدهمین جشنواره […]

«خانه روشنان» به کارگردانی زهرا نیازی که در بخش مستندهای کارآفرینی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت حضور دارد، روایت زنی است که در محیطی نا امن چراغی امیدبخش روشن کرده است.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، «خانه روشنان» به کارگردانی زهرا نیازی که در بخش مسابقه مستندهای کارآفرینی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت، حضور دارد و با ۱۲ مستند دیگر در این بخش به رقابت می پردازد، در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است .
در خلاصه موضوع این مستند آمده است: سارا زنی میان سال در محیطی پراز ناامنی ، فقر و اعتیاد چراغی روشن کرده است .
عوامل تولید مستند «خانه روشنان» عبارتند از: پژوهشگر: امیرحسین صالحی، کارگردان، صداگذار و تدوینگر: زهرانیازی، تهیه کننده: رسول انتشاری، صدابردار: ساقی محمد رضایی، تصویربردار: علی جعفری، تهیه شده در: صداوسیمای مرکز استان اصفهان.
زهرا نیازی که دارای مدرک کارشناسی سینماست از سال ۸۵ مشغول به ساخت و تدوین فیلم های مستند است و آثاری چون «خطی از روشنی»، «مثل آب برای ماهی»، «زن در سایه ام اس» و «چشمه زاون» را کارگردانی کرده و در آثاری مانند «اصفهان در بوق کارخانه ها»، « بم یازده سال بعد» و «زاینده رود یک رود بخصوص» به کار تدوین مشغول بوده است.
*سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار