رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «لیلا» با کیفیت بالا از شبکه نمایش پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش فیلم سینمایی «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی را پخش می کند. داریوش مهرجویی، کارگردان سرشناس ایران متولد ۱۷ آذر ۱۳۱۸ است که جوایز بین‌المللی متعددی دریافت کرده است که از آن […]

فیلم سینمایی «لیلا» با کیفیت بالا از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش فیلم سینمایی «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی را پخش می کند.

داریوش مهرجویی، کارگردان سرشناس ایران متولد ۱۷ آذر ۱۳۱۸ است که جوایز بین‌المللی متعددی دریافت کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه صدف طلایی بهترین فیلم جشنواره فیلم سن سباستین، سه جایزه ذکر ویژه و جایزه بخش نگاه نو و جایزه فیپرشی از جشنواره فیلم برلین، جایزه فیپرشی جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز و جایزه هوگو نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو اشاره کرد. بر این اساس ، شبکه نمایش برای نخستین بار ،یکشنبه ۱۷ آذر ماه، ساعت ۲۳ فیلم سینمایی« لیلا » به کارگردانی این کارگردان را با کیفیت بالای تصویری پخش خواهد کرد.

فیلم سینمایی «لیلا» با هنرنمایی علی مصفا و لیلا حاتمی، محمدرضا شریفی نیا و زنده یاد جمیله شیخی، محصول سال ۱۳۷۵ است که برای نخستین بار در مهرماه سال ۱۳۷۶ به نمایش درآمد و داستان زنی به نام لیلا را روایت می کند که با وجود زندگی آرام و عاشقانه‌اش به سبب عدم باروری تحت فشار خانواده همسر قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار