رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نمایش فیلم‌های سینماحقیقت در دو استان لرستان و همدان همزمان با سومین روز از سیزدهمین دوره این جشنواره شروع می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، همزمان با سومین روز برگزاری جشنواره سینماحقیقت در پردیس سینمایی چارسو، اکران برخی از فیلم‌های این دوره در شهرستان‌ها نیز آغاز می‌شود. دو […]

نمایش فیلم‌های سینماحقیقت در دو استان لرستان و همدان همزمان با سومین روز از سیزدهمین دوره این جشنواره شروع می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، همزمان با سومین روز برگزاری جشنواره سینماحقیقت در پردیس سینمایی چارسو، اکران برخی از فیلم‌های این دوره در شهرستان‌ها نیز آغاز می‌شود.

دو استان لرستان، شهرستان خرم‌آباد و استان همدان شهرستان همدان روز چهارشنبه ۲۰ و پنج شنبه ۲۱ آذر میزبان فیلم‌های سینماحقیقت خواهند بود.

فیلم‌های «روایت سیل» به کارگردانی مصطفی شوقی، «قرقبان» ساخته فتح‌الله امیری، نیما عسگری، «خانه سنگی» به کارگردانی محمدعلی یزدان پرست، «آنها» اثر رضا عبیات، «قیچی» ساخته الناز دیبافر، «آبشار» به کارگردانی علی شهاب‌نژاد و «جمیله» ساخته محمدباقر شاهین فیلم‌هایی هستند که در سینما استقلال خرم آباد استان لرستان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به نمایش در می‌آیند.

فیلم هایی که در سینما کانون استان همدان روی پرده می‌روند نیز به این شرح‌اند: «بانو عصمت» به کارگردانی محمد حبیبی منصور، «روایت رهبری» ساخته مهدی نقویان، «آشو» اثر جعفر نجفی، «واکس چه» به کارگردانی کامران حیدری، «۱۳ هزار قدم» ساخته اشکان احمدی، «آهسته و آرام» ساخته دلاور دوستانیان و «عروسکان» به کارگردانی علی دلکاری.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار