رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

شبکه های یک، دو، چهار و مستند به پوشش گسترده جشنواره «سینما حقیقت» می پردازند. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ همزمان با آغاز سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت، ویژه برنامه هایی در این خصوص از ۱۸ تا ۲۶ آذر ماه از شبکه های یک، دو و چهار پخش می شود. *** […]

شبکه های یک، دو، چهار و مستند به پوشش گسترده جشنواره «سینما حقیقت» می پردازند.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ همزمان با آغاز سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت، ویژه برنامه هایی در این خصوص از ۱۸ تا ۲۶ آذر ماه از شبکه های یک، دو و چهار پخش می شود.

*** ویژه برنامه ۹ قسمتی «سینما حقیقت» که به پوشش تصویری رویدادهای سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت می پردازد، از شبکه یک پخش می شود.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی حمیدرضا توسلی با دو بار پخش روزانه در ساعت های ۱۷ و ۲۴ با محوریت گفت وگو با تهیه کنندگان، کارگردان ها و مسئولین جشنواره روی آنتن می رود.

*** شبکه دو هم از ساعت ۱۴:۲۵؛ ویژه ‌برنامه سینما حقیقت را به تهیه کنندگی سیدامید فقیه و کارگردانی بهروز سلیمانی روی آنتن می برد.

*** شبکه چهار سیما از ۱۸ آذر ماه هر شب ساعت ۲۳ با پخش ویژه برنامه ای زنده رویدادهای مختلف سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را پوشش می‌دهد.

شبکه چهار سیما با برپایی استودیو در پردیس سینمایی «چارسو»، جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را هر شب با اجرای رامین حیدری فاروقی و تهیه کنندگی مهدی فرودگاهی به صورت زنده پوشش می‌دهد.

در این ویژه برنامه ۸ قسمتی که از دوشنبه شب پخش آن آغاز شده است، مجری برنامه در هر قسمت با یکی از میهمانان و فیلم سازان سازان مطرح حاضر در جشنواره گفتگو می‌کند و علاوه بر نقد فیلم ها گزارش‌هایی از رویداد‌های هر روز جشنواره پخش می‌شود که مخاطبان در جریان اتفاقات و رخداد‌های روزانه این رویداد فرهنگی قرار می‌گیرند.

*** شبکه مستند با پخش ویژه‌برنامه «سینما حقیقت» به پخش رویدادهای سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت می‌پردازد.

«سینما حقیقت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید رسولی عنوان برنامه تولیدی شبکه مستند به مناسبت این رویداد بین‌المللی است و تا انتهای جشنواره ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود.

در این برنامه که از ۱۹ آذر آغاز شده و تا ۲۶ آذر یک روز بعد از اختتامیه ادامه دارد، با کارگردانان و عوامل آثار خوب جشنواره گفت‌وگو می شود، معرفی و پخش بخش‌هایی از مستندهای شاخص جشنواره هم از دیگر بخش‌های این برنامه تولیدی است و در بخش‌هایی از آن با عوامل اجرایی و داوران سینما حقیقت هم گفت‌وگو خواهد شد.

گفتنی است سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در تهران برگزار می شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار