رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

نوید محمودی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد این فیلم در آخرین مراحل فنی قرار دارد. نوید محمودی تهیه کننده فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به کارگردانی جمشید محمودی که به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم […]

نوید محمودی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» از آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد این فیلم در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

نوید محمودی تهیه کننده فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به کارگردانی جمشید محمودی که به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است، درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم که فیلم را آماده کنیم. «مردن در آب مطهر» تقریبا فیلم آماده‌ای است اما برخی از مسائل فنی آن باقی مانده است برای مثال صداگذاری هنوز نهایی نشده و اصلاح رنگ و نور تقریبا در مراحل پایانی قرار دارد با این وجود فکر می‌کنم تا آخر این ماه این موضوعات به طور کامل رفع و فیلم آماده می‌شود.

وی افزود: «مردن در آب مطهر» درواقع یک فیلم عاشقانه در ادامه عاشقانه‌هایی است که درباره مهاجران افغان ساخته‌ایم البته این بار یه یک موضوع جدید درباره مهاجرت توجه کرده‌ایم که آن شرایط پذیرفته شدن مهاجران در اروپاست. یعنی آن‌ها باید تن به برخی از مسایل برای پذیرفته شدن بدهند که ما این موضوع را دستمایه ساخت فیلم قرار داده‌ایم. احساس می‌کنم فیلم عاشقانه‌ای است که به ویژه برای جوانان جذاب است.

محمودی بیان کرد: هر آدمی که قصد مهاجرت دارد حتی جوانان ایرانی می‌توانند با این اثر ارتباط برقرار کنند ولی من دوست داشتم این موضوع را با رویکرد جوانان افغان روایت کنم. احساس می‌کنم مردم پیش از این در «چند مکعب عشق» با این عاشقانه‌ها ارتباط برقرار کردند و به نظرم «مردن در آب مطهر» را هم دوست خواهند داشت.

این تهیه کننده در پایان اظهار کرد: پیش از این فیلم سینمایی «هفت و نیم» را هم ساخته بودیم که در حال حضور در فستیوال‌های بین‌المللی است و ابتدای هفته آینده در جشنواره ژنو به نمایش در می‌آید پس از پایان حضورهای بین‌المللی دست به اکران «هفت و نیم» می‌زنیم از همین رو فکر می‌کنم بعد از حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر بتوانیم آن را به نمایش عمومی بگذاریم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار