رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ تیزر قسمت هفتم و هشتم وب‌سری کوتاه اینترنتی دومینو منتشر شد. سریال کوتاه اینترنتی «دومینو» در قالب قسمت های ۷ تا ۱۰ دقیقه هر پنج‌شنبه و جمعه ۸ صبح در رسانه های اینترنتی فیلیمو و نماوا منتشر می شود. وب سری گونه‌ای از سریال‌‌سازی مرسوم و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ تیزر قسمت هفتم و هشتم وب‌سری کوتاه اینترنتی دومینو منتشر شد.

سریال کوتاه اینترنتی «دومینو» در قالب قسمت های ۷ تا ۱۰ دقیقه هر پنج‌شنبه و جمعه ۸ صبح در رسانه های اینترنتی فیلیمو و نماوا منتشر می شود.

وب سری گونه‌ای از سریال‌‌سازی مرسوم و معمول در دنیاست که در تعداد قسمت‌های کم و همچنین زمان نمایش کوتاه تولید می‌شود. هر قسمت از یک وب سری‌ از ۳ تا ۲۰ دقیقه است که نمونه‌های متعددی از آن در یوتیوب وجود دارد.

در سریال «دومینو» به کارگردانی سیدمحمدصادق لواسانی و تهیه‌کنندگی عمار سبحانی؛ یکی مظفری، روزبه حصاری، خاطره حاتمی، فرانک تمنا، ایلیا کیوان، حامد احمدجو، مونا صوفی و سامان صفاری به ایفای نقش می پردازند.

سریال «دومینو»: داستان اتفاقات شب عروسی رُزا را روایت می کند. در این شب یک پیامک همه چیز را بهم می‌زند و حالا دوستانی که سال‌ها است به یکدیگر اعتماد دارند، باید برای زنده ماندن، با چشم تردید به یکدیگر نگاه کنند!

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار