رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال جشن افتتاحیه جشنواره برگزار نمی‌شود و به جای آن، سینماگران ایرانی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان مشارکت خواهند کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، «ابراهیم داروغه‌زاده» در احترام و گرامیداشت یاد و […]

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال جشن افتتاحیه جشنواره برگزار نمی‌شود و به جای آن، سینماگران ایرانی در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان مشارکت خواهند کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، «ابراهیم داروغه‌زاده» در احترام و گرامیداشت یاد و نام شهدای حوادث اخیر، از مصوبه شورای سیاست‌گذاری این رویداد خبر داد و اعلام کرد: امسال با توجه به فضای عمومی جامعه وهمدردی با خانواده های داغدار حوادث تلخ اخیر، جشن برنامه افتتاحیه فیلم فجر برگزار نمی‌شود.
وی گفت که مقرر شده است تا به پیشنهاد اهالی سینما در یکی دو روز قبل از آغاز نمایش آثار به همراه هنرمندان و با حمایت شهرداری تهران که امسال حامی اصلی جشنواره فیلم فجر است برای کمک و التیام‌بخشی به آسیب‌دیدگان مناطق سیل‌زده سفری به استان سیستان و بلوچستان انجام شود.
داروغه‌زاده گفت: سینماگران ایرانی مثل همیشه و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در این حرکت انسان‌دوستانه مشارکت خواهند داشت.
سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار