رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم مستقل «چاقوها بیرون» فروشش در سراسر جهان را به ۳۰۰ میلیون دلار رساند. به نقل از ورایتی، معمای قتل ساخته رایان جانسون موفق شد تا آمار فروشش را در نهایت تعجب به مرز ۳۰۰ میلیون دلار برساند. این فیلم که از نوامبر راهی سینماها شده و نامزدی اسکار را هم کسب کرده، ۱۵۹ میلیون دلار در […]

فیلم مستقل «چاقوها بیرون» فروشش در سراسر جهان را به ۳۰۰ میلیون دلار رساند.

به نقل از ورایتی، معمای قتل ساخته رایان جانسون موفق شد تا آمار فروشش را در نهایت تعجب به مرز ۳۰۰ میلیون دلار برساند.

این فیلم که از نوامبر راهی سینماها شده و نامزدی اسکار را هم کسب کرده، ۱۵۹ میلیون دلار در آمریکا و ۱۴۰.۹ میلیون دلار در بازار جهانی فروخته است تا فروشش به ۲۹۹.۹ میلیون دلار برسد. انتظار می‌رود این فیلم تا آخرین ساعت سه‌شنبه (دیشب، ۲۲ بهمن) از ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرده باشد.

این در حالی است که این فیلم، فیلمی مستقل است که بدون حمایت استودیوهای بزرگ ساخته شده و موفقیت آن موجب شده تا یک فیلم ادامه بر آن نیز در دست ساخت قرار بگیرد.

این فیلم دومین فیلم پرفروش اوریجینال غیرادامه‌ای در سال ۲۰۱۹ بود و پس از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو قرار گرفت که فروشی ۳۷۴ میلیون دلاری را ثبت کرد.

جالب اینکه «چاقوها بیرون» با نقدهای مثبت منتقدان هم روبه رو شد و در روزهای تعطیلات سال نو و پس از آن نیز در میان ۱۰ فیلم پرفروش آمریکا باقی ماند و ۱۰ هفته است این جایگاه را حفظ کرده است.

بیرون از آمریکا، این فیلم بیشترین موفقیت را در چین کسب کرد که ۲۸.۴ میلیون دلار فروخت. بریتانیا با فروش ۱۶.۸ میلیون دلار، آلمان با فروش ۹.۷ میلیون دلار، استرالیا با فروش ۹.۳ میلیون دلار و فرانسه با فروش ۸.۲ میلیون دلار دیگر نقاطی بودند که بیشترین اقبال را از فیلم به عمل آوردند.

دنیل کریگ در فیلم «چاقوها بیرون»، در نقش اصلی بازی کرده است. جیمی لی کورتیس، کریس اوانز، تونی کولت و آنا دی آرماس دیگر بازیگران این فیلم هستند که درباره کشته شدن یک نویسنده (با بازی کریستوفر پلامر) در شب تولد ۸۵ سالگی‌اش ساخته شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار