رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین قسمت‌های مسابقه میدون با محوریت کارآفرینی و کسب وکارهای خلاقانه پنج‌شنبه و جمعه این هفته از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.   به گزارش روابط عمومی مسابقه میدون ؛ قسمت‌های سی‌وپنجم و سی‌وششم برنامه میدون پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. سی وهفتمین […]

سی‌وهفتمین و سی‌وهشتمین قسمت‌های مسابقه میدون با محوریت کارآفرینی و کسب وکارهای خلاقانه پنج‌شنبه و جمعه این هفته از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی مسابقه میدون ؛ قسمت‌های سی‌وپنجم و سی‌وششم برنامه میدون پنج شنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

سی وهفتمین قسمت از مسابقه میدون با رقابت پریسا آقاجانی  (شیرتغلیظ شده)، جواد مهدوی (محصولات ویشکا) و مظفر فتح‌الهی (تولیدکننده دستگاه بسته بندی) پنج‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰  پخش می‌شود.

سی و هشتمین قسمت از این مسابقه  جمعه‌شب با رقابت محمد باقری (اسانس زعفران)، محمد زارعی (کیف چوبی) و حسام الدین خسروی (تولیدکننده پارچه های فاستونی ارزان) پخش خواهد شد.

یادآور می‌شود مسابقه میدون پنج‌شنبه و جمعه هرهفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما شب پخش می‌شود، در هر قسمت از این مسابقه ۳ شرکت‌کننده کارآفرین با معرفی کسب وکارشان به رقابت می‌پردازند.

پس از انتخاب دو کسب و کار برتر توسط داوران و هیئت منصفه در مسابقه تلویزیونی میدون با نظرسنجی مردمی بین آن دو کسب و کار در سایت www.meidoun.ir  و اپلیکیشن روبیکا برنده وام یک میلیارد تومانی (ده میلیارد ریالی) این مسابقه در هفته انتخاب خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار