رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

آی‌فیلم سریال «روشن تر از خاموشی» را از پنجشنبه اول اسفند، برای مخاطبانش در افغانستان و تاجیکستان پخش خواهد کرد. به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «روشن تر از خاموشی» به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی از پنجشنبه جایگزین سریال «تا صبح» خواهد شد. سریال تلویزیونی «روشن تر از خاموشی» زندگی صدرالدین […]

آی‌فیلم سریال «روشن تر از خاموشی» را از پنجشنبه اول اسفند، برای مخاطبانش در افغانستان و تاجیکستان پخش خواهد کرد.

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «روشن تر از خاموشی» به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی از پنجشنبه جایگزین سریال «تا صبح» خواهد شد.

سریال تلویزیونی «روشن تر از خاموشی» زندگی صدرالدین محمد قوام شیرازی معروف به ملاصدرا را از زمان تولد در شیراز تا زمان فوت در بصره روایت می‌کند.

در زمانی که کشور ایران از لحاظ سیاسی و اجتماعی، در شرایطی نابسامان قرار گرفته و علاوه بر تهدیدات و دست‌اندازی مستعمران به خاک ایران، عده‌ای نیز در داخل داعیه حکومت دارند؛ ملاصدرا در راه کسب علم و دانش قدم می‌گذارد.

این فیلسوف برجسته، که روحی تشنه و مشتاق یادگیری دارد، در محضر دانشمندان و عالمان بزرگ اسلامی چون میرداماد، میرفندرنسکی و شیخ بهایی درس می‌آموزد.

حسین یاری، محمود پاک‌نیت، جمشید مشایخی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، کتایون ریاحی، فریماه فرجامی، ثریا قاسمی، فخری خوروش، بهاره رهنما، ژاله علو، علی سلیمانی، محمود عزیزی، رسول نجفیان و عنایت بخشی از جمله بازیگران این سریال‌اند.

«روشن تر از خاموشی» از پنجشنبه هرشب ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت تهران، ۲۱:۰۰ به‌وقت کابل و ۲۱:۳۰ به‌وقت دوشنبه از کانال آی‌فیلم۲ راهی آنتن خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار