رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

کیوان علیمحمدی گفت:تغییری روی فیلم «سینما شهر قصه» انجام نمی‌شود و با همان نسخه‌ جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد. کیوان علیمحمدی کارگردان سینما درباره تغییرات احتمالی روی نسخه‌ای که قرار است از «سینما شهر قصه» اکران شود، گفت: از آنجایی که فرصت کافی قبل از حضور در جشنواره فیلم فجر برای انجام مراحل فنی […]

کیوان علیمحمدی گفت:تغییری روی فیلم «سینما شهر قصه» انجام نمی‌شود و با همان نسخه‌ جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

کیوان علیمحمدی کارگردان سینما درباره تغییرات احتمالی روی نسخه‌ای که قرار است از «سینما شهر قصه» اکران شود، گفت: از آنجایی که فرصت کافی قبل از حضور در جشنواره فیلم فجر برای انجام مراحل فنی آن داشتیم و آنچه که مد نظر بود را روی آن پیاده کردیم تغییراتی در پیش نداریم و با همین نسخه اکران خواهد شد مگر اینکه شورای پروانه نمایش اصلاحیه‌ای داشته باشد.

این کارگردان درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: فیلم جنگی «سوباشی» را می‌سازیم که قصه فیلم با روز اول جنگ تحمیلی آغاز و روز آخر جنگ، به پایان می‌رسد یعنی هشت سال را در قالب این فیلم روایت می‌کنیم.

او افزود: فضای این اثر به نسبت فیلم‌های جنگی که ساخته شده متفاوت‌تر و تا به حال کسی جنگ را اینگونه ندیده است.

فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری و تهیه کنندگی کیوان علیمحمدی و محمدرضا مصباح است.

حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی و رویا میرعلمی با حضور حمیدرضا پگاه، علی اوجی با یاری افشین هاشمی و هنرمندی هدیه تهرانی و جمشید مشایخی در این اثر نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داود تعمیرکار آپارات سینما که دلباخته سینمای فیلم فارسی است، پس از انقلاب عاشق دختری می‌شود که پدر او مخالف سرسخت سینماست و …

این فیلم سینمایی که گذری تاریخی دارد در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار