رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April
  • دوشنبه 26 اسفند 1398 - 14:56
  • کد خبر : 45169
  • تئاتر
  • چاپ خبر : آغاز اجراهای تماشاخانه هامون با ۳ نمایش در سال جدید

مدیراجرایی تماشاخانه هامون از آماده سازی سه نمایش برای آغاز اجراها در سال جدید خبر داد و گفت: تصمیم داشتیم اجراها را از هفتم فروردین آغاز کنیم که الان به دلیل شیوع کرونا زمان شروع کارها مشخص نیست. امیر کاظمی مدیر تماشاخانه هامون گفت: قبل از این شیوع کرونا تصمیم داشتیم با سه اجرا هفتم […]

مدیراجرایی تماشاخانه هامون از آماده سازی سه نمایش برای آغاز اجراها در سال جدید خبر داد و گفت: تصمیم داشتیم اجراها را از هفتم فروردین آغاز کنیم که الان به دلیل شیوع کرونا زمان شروع کارها مشخص نیست.

امیر کاظمی مدیر تماشاخانه هامون گفت: قبل از این شیوع کرونا تصمیم داشتیم با سه اجرا هفتم فروردین کارها را به صحنه ببریم که البته این برنامه ریزی ها بهم خورد حتی باکس ها را هم بسته بودیم اما الان شرایط نامشخصی است.

وی در ادامه افزود: الان تصور میکنم تا آخر فروردین هم سالنها باز نمی شوند و ما هم اجرایی نخواهیم داشت.

کاظمی درباره کارهای مشخص سال آتی گفت: جشنواره هامون که امسال برگزار شد قرار بود کارهای پذیرفته شده را به نوبت در هامون اجرا بدهیم دو تا از کارهای جشنواره سال آتی اجراها را آغاز می کنند و یک کار هم به  نام « حراج خانگی»  نیمه کاره باقی ماند که آن هم به کارهای سال بعد موکول می شود.

وی افزود: دو کار جشنواره ای هم «مثال نغز» به کارگردانی بهار توفیقی و صالح علوی زاده و کار برگزیده جشنواره هم کار «کُمُدی» به کارگردانی امیرمحمد ابراهیمی به احتمال زیاد اجرا خواهند رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کار دیگری هم در این ماه اسفند لغو شده، توضیح داد: بله ، کریم لوژی هم قرار بود بهمن ماه اجرا برود که به خاطر جشنواره کار متوقف شد و قرار بود بعد جشنواره این کار هم ادامه پیدا کند که دیگر به شرایط کرونا خورد و فکر نمیکنم دو مرتبه ادامه پیدا کند.

مدیر اجرایی هامون اظهار داشت: سالن هامون از قبل برنامه ریزی داشت تا در ایام نوروز اصلاحاتی در سالن داشته باشیم البته زیرساخت ها مشکلی ندارند بعد از آن هم به ضدعفونی سالن پرداختیم الان که سالن از سوم اسفند خالی است و دو مرتبه برای شروع اجراها هم ضدعفونی خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار