رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پایتخت ۶ در فضای جدید و با اتفاقات تازه تر و دیالوگ های خوبی تقدیم مخاطبان می شود به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،سیروس مقدم گفت : پایتخت ۶ ادامه پایتخت های دیگر است با این تفاوت که پایتخت ۶ فضای جدید و اتفاقات تازه تری را دارد. وی با اعلام […]

پایتخت ۶ در فضای جدید و با اتفاقات تازه تر و دیالوگ های خوبی تقدیم مخاطبان می شود

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،سیروس مقدم گفت : پایتخت ۶ ادامه پایتخت های دیگر است با این تفاوت که پایتخت ۶ فضای جدید و اتفاقات تازه تری را دارد.

وی با اعلام اینکه این سریال قرار است از یک فروردین ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شود افزود:تلاش شده تا شرایط جدید و خوبی را برای مخاطب فراهم کنیم تا در این شرایط خاص جامعه لبخندی بر لب مخاطب بیاید.
مقدم با یادی از خشایار الوند گفت : خشایار الوند یک رکن مهم و ستون اصلی برای پایتخت بود که کاملا بر روی داستان و شخصیتها تسلط داشت و نبودش فقدان بزرگی است اما باید بگویم که ارش عباسی که در کنار محسن تنابنده به عنوان نویسنده قرار گرفت یک نفس تازه ای اورد زیرا او سابقه خوبی دارد و ما شاهد دیالوگهای خوبی خواهیم بود.
وی در پایان با اشاره به اینکه همه مجموعه پایتخت ها را دوست دارد گفت: من هم بر اساس نظر پزشکان از مردم تقاضا دارم که در خانه بمانند تا بتوانیم زنجیزه انتقال کرونا را قطع کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار