رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

قسمت نوزدهم سریال نمایش خانگی «کرگدن» روز دوم فروردین ۹۹ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ صادق یارى تهیه‌کننده سریال نمایش خانگى «کرگدن» بیان کرد: نوزدهمین قسمت از «کرگدن» روز شنبه، ٢ فروردین ماه ۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. وی در ادامه افزود: پیش‌تر قرار […]

قسمت نوزدهم سریال نمایش خانگی «کرگدن» روز دوم فروردین ۹۹ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ صادق یارى تهیه‌کننده سریال نمایش خانگى «کرگدن» بیان کرد: نوزدهمین قسمت از «کرگدن» روز شنبه، ٢ فروردین ماه ۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
وی در ادامه افزود: پیش‌تر قرار بود قسمت جدید «کرگدن» روز نهم فروردین عرضه شود که با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا و حضور مردم در خانه‌ها، تصمیم گرفتیم قسمت نوزدهم مجموعه را در دومین روز از سال جدید توزیع کنیم. اتفاقی که در میان تولیدات نمایش خانگی تاکنون بی‌سابقه بوده است.


تاکنون ١٨ قسمت از سریال «کرگدن» به کارگردانى کیارش اسدى‌زاده، تهیه‌کنندگى صادق یارى و مجرى طرحى مهدى یارى در شبکه نمایش خانگى منتشر شده و این مجموعه توانسته با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.
نسخه DVD «کرگدن» توسط سرو رسانه پارسیان توزیع مى‌شود. براى دانلود قانونى این سریال می‌توانید به سایت آپ نما و براى تماشاى نسخه VOD آن به سایت فیلیمو مراجعه کنید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار